زن معجزه بزرگ آفرینش و گوهر زیبنده خلقت است

زن معجزه بزرگ آفرینش و گوهر زیبنده خلقت است

 به گزارش روابط عمومی شرکت لابراتورهای سینادارو، دکتر صادق جباری مدیرعامل شرکت لابراتوارهای سینادارو در مراسمی که به مناسبت روز زن در این شرکت برگزار شد، ضمن تبریک ولادت فاطمه زهرا (س) با اهدای گل و هدایای از زنان شاغل در شرکت سینادارو تجلیل کرد.

 وی عنوان کرد: کانون پرورش خانواده اقیانوس متلاطم مهر و عاطفه، منش اخلاق، مرکز مهرورزی و مظهر عشق و محبت است.

دکتر جباری اظهار داشت: زن از دیرباز مربی مرد و پرورش دهنده تمدن ساز بوده است.

 مدیرعامل شرکت لابراتوارهای سینادارو گفت: در مقام و جایگاه زن همین بس که خداوند متعال در قرآن کریم از زنان به عنوان مکمل و تکمیل کننده مردان یاد نموده و جایگاهی رفیع برای زن و مقام مادر، دختر و همسر قائل شده است.

وی تصریح کرد: زنان بواسطه فهم و درک، احساس، عاطفه و اخلاق گرایی فوق العاده ای که در درون خویش دارند، بسیار منضبط، متعصب، مسئولیت‌پذیر، پرکار، کوشا، جدی و جسورهستند.

 دکتر جباری یادآورشد: شاید اگر به خوبی دقت کنیم، گاهی زنان را در کارهای آنچنان موفق می بینیم که غیر از یک زن نمیتواند آنقدر به خوبی بدرخشد و این نشان از توانمندی های خاص زنان دارد.

 وی ضمن تقدیر و تشکر از همه پرسنل شرکت سینادارو یادآورشد: امروز زنان شاغل در این شرکت دلسوزانه و بدون هیچ چشم داشتی در بخش های مختلف مشغول به فعالیت هستند که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرعامل شرکت لابراتوارهای سینادارو گفت: روز زن و روز بزرگداشت مقام مادر را به همه زنان سرافراز و مادران فداکار سرزمین پرافتخار و با عظمت میهن اسلامی مان تبریک عرض نمائیم

X