دکتر حسن بایرامی در پیامی سالروز تاسیس شرکت لابراتوارهای سینادارو را تبریک گفتند

دکتر حسن بایرامی در پیامی سالروز تاسیس شرکت لابراتوارهای سینادارو را تبریک گفتند

به گزارش روابط عمومی شرکت لابراتوارهای سینادارو، دکتر بایرامی مدیرعامل محترم شرکت سینادارو در پیامی سالروز تأسیس شرکت لابراتوارهای سینادارو را به همه زحمتکشان این واحد تولیدی تبریک گفتند.

وی یادآور شد شرکت داروسازی لابراتوارهای سینادارو در سال گذشته به تمام تعهدات خود در بخش تولید داروعمل کرده و بودجه پیش بینی شده را جامه عمل پوشانده است.

دکتر بایرامی نقش دارو و شركت های دارويی در نظام سلامت را مهم برشمرد و گفت: شرکت لابراتوارهای سینا دارو در سال ۱۴۰۲ علاوه بر تحقق ۱۰۰ درصدی شاخص های تولید ، فروش و سود، با رویکردی کلان نگر اقدام به طرح ریزی و اجرای برنامه های  تحولی سیستمی و زیرساختی نموده است.

 مدیرعامل محترم شرکت سینادارو در ادامه ضمن تبریک سالروز تاسیس شرکت لابراتوارهای سینادارو به نظام سلامت و همه زحمتکشان این واحد دارویی گفت: در سال جاری به یاری خداوند متعال و با استفاده از توانمندی های داخلی شاهد افزایش تولید دارو در این واحد خواهیم بود.

لازم به ذکر است: شرکت لابراتوارهای سينادارو در سال 1342 فعاليت توليدی خود را با نام Dopar با توليد قطره های چشمی تحت ليسانس شرکت P.O.S  فرانسه آغاز کرد.

X