دکتر حسن بایرامی مدیرعامل محترم شرکت لابراتوارهای سینادارو آغاز سال جدید را تبریک گفت

دکتر حسن بایرامی مدیرعامل محترم شرکت لابراتوارهای سینادارو آغاز سال جدید را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی لابراتوارهای سینادارو، در پیام نوروزی دکتر بایرامی مدیرعامل محترم سینادارو آمده است:

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ

یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

فرارسیدن سال نو اگر چه پایانی است، بر یک سال تلاش و کوشش صادقانه همه پرسنل زحمتکش سینادارو اما سرآغازی است، بر یکسال کوشش و خدمتی دیگر، سالی که باید همراه با امید به فردایی بهتر بر تلاش و تولید بیشترباشد، باید سختی ها را از پیش رو برداشته و با توکل بر ایزد منان در شکوفایی و بالندگی این مجموعه دارویی سهیم باشیم.

در ادامه این پیام آمده است: نوروز، یادآور این است که هر پایانی، شروعی دوباره است و هر شکوفه‌ای، امیدی نو در این سال نو، با کمک همه زحمتکشان سینادارو به استقبال روزهای بهتر خواهیم رفت.

این پیام می افزاید: تقارن آغاز سال با ماه مبارک رمضان موجب نزول عنایات الهی است که باید از فیوضات آن به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

در ادامه پیام مدیرعامل سینادارو آمده: سال ۱۴۰2 سال افتخارات گوناگون برای سینادارو بود که بحمدالله کاستی ها و مشکلات برطرف و فتح قله های بلند این مجموعه به همت والای شما پرسنل زحمتکش، غیرتمندانه و سخت کوشانه یکی پس از دیگری فتح شد.

در پایان آغاز سال 1403 و تجدید حیات طبیعت را به تمامی خانواده بزرگ سینادارو  تبریک وتهنیت عرض کرده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و احسن الحال را برای شما آرزو می کنم.

X