تقدیر مدیرعامل سینادارو از قهرمانان والیبال این شرکت

خدارو شکر کار تیمی در سینادارو امروز باعث پیشرفت در تمام زمینه ها شده است 

تقدیر مدیرعامل محترم از قهرمانان والیبال این شرکت

به گزارش روابط عمومی لابراتوارهای سینادارو، دکتر حسن بایرامی مدیرعامل محترم شرکت لابراتوارهای سینادارو به همراه دکترعباس سعادتی معاون محترم مالی و پشیبانی و مهندس پاسبین از تیم والیبال این شرکت که در دومین دوره مسابقات لیگ والیبال بانکها و شرکت های برتر کشور مقام نخست را بدست آوردند، تجلیل کردند.

دکتر بایرامی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های تیم والیبال شرکت سینادارو اظهار داشت: مقام قهرمانی تیم والیبال سینادارو موجب خوشحالی اینجانب شد و نشان داد که کار تیمی با همدلی می تواند در تمام زمینه ها موفق شود.

مدیرعامل شرکت لابراتوارهای سینادارو یادآور شد: تیمهای حریف علیرغم اسپانسرهای قوی نتوانستند مانع قهرمانی تیم همدل والیبال سینادارو بشوند که این نشان از یک کار تیمی موفق است.

وی با بیان اینکه این قهرمانی یک افتخار برای شرکت داروسازی سینادارو است، عنوان کردند: امروز به لطف خدای متعال همین کار تیمی با همدلی در خط تولید باعث شده که ما نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چشم گیری در بحث تولید و فروش دارو داشته باشیم.

دکتر بایرامی به آیه ای از قرآن کریم اشاره کرد و اظهار داشتند: قرآن کریم می فرماید، هم علم باید رشد کند هم جسم از این رو امروز با تلاش و پشتکار همین پرسنل زحمتکش داروسازی سینادارو در جهت رفع بیماری های مردم یک کار علمی بی نظیری انجام داده است.

مدیرعامل شرکت لابراتوارهای سینادارو در ادامه از حمایت تمام قد از ورزش سینادارو اعلام کرد و گفت: سینادارو یک برند 60 ساله است که علاوه بر موفقیت های خوبی که در زمینه تولید داروی کسب کرده در بخش ورزش نیز خوب درخشیده است.

وی قول مساعد داد، توسط هیات مدیره هدایایی به رسم یادبود به اعضای تیم اهدا شود.

دومین دوره مسابقات لیگ والیبال بانکها و شرکتهای برتر کشور در مجموعه ورزشی کشتیرانی با حضور تیم های مطرح کشوری برگزار گردید.

سرو قامتان سینادارو توانستند با شکست تیمهای بانک پاسارگاد، بهسازان بانک ملت، بانک آینده به فینال این مسابقات راه یابند و تیم شاپرک بانک ملی را نیز شکست دهند و با اقتدار قهرمان لیگ شوند.

در این مراسم دکتر بایرامی مدیرعامل محترم شرکت لابراتوارهای سینادارو با اهداء لوح سپاس و هدایای از تیم قهرمان والیبال سینادارو تجلیل کردند.

X