بیشترین پخش دارو تولید شرکت لابراتوارهای سینادارو در اختیار مراکز دولتی و مناطق محروم قرار گرفته است

بیشترین پخش دارو تولید شرکت لابراتوارهای سینادارو در اختیار مراکز دولتی و مناطق محروم قرار گرفته است

به گزارش روابط عمومی شرکت لابراتوارهای سینا دارو، دکتر حسن بایرامی مدیر عامل محترم شرکت سینا دارو در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی این شرکت در خصوص نحوه توزیع دارو در شرکتهای تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی گفت: این شرکت در راستای تحقق شعار سال توسط مقام معظم رهبری با تمام توان و با کمک نیروهای متخصص تولید دارو را افزایش داده که در دو ماهه سال جاری رکورد تولید و فروش را در پی داشته است.

وی اظهار داشت: این شرکت به عنوان مرکز تخصصی تولید داروهای چشمی و ریوی با بودجه تولید حدود ۱۴۰۰ میلیارد ریال در هر ماه با تمام توان و به صورت دو شیفت جداگانه به منظور پاسخ به نیاز بیماران عزیز در سراسر کشور بدون وقفه مشغول به فعالیت است.

دکتر بایرامی عنوان کرد: در زمان تصدی اینجانب یعنی از بهمن ماه سال گذشته تاکنون با تمرکز بر تولید داروهای خاص با مساعدت و همفکری اعضای هیئت مدیره و متخصصین داخلی مشکلات تولید رفع و به چرخه تولید بازگشته اند که از جمله تامین و تهیه HFA برای تولید اسپری های تنفسی جهت بیماران که به شدت مورد نیاز بازار بوده انجام شد. دکتر بایرامی خاطرنشان کرد: در بخش توسعه بازار و پخش مویرگی توجه ویژه به کانالهای توزیعی تحت نظارت بالا و بزرگ از جمله توزیع داروپخش که بنا به هر دلیلی همکاری با آن متوقف شده بود، که با مدیریت منظم و تسویه مطالبات گذشته از سرگرفته شد.

مدیرعامل شرکت لابراتوارهای سینا دارو گفت: همچنین تمرکز بر روی پخش های سراسری از جمله دارو پخش، هجرت و اکسیر از مجموعه سازمان تامین اجتماعی به همراه پخش‌های فردوس، قاسم ایران و همچنین رفع رجوع مشکلات موجود در همکاری با پخش رازی و البرز به منظور توزیع مویرگی کالا صورت گرفته‌ است.

دکتر بایرامی اظهار داشت: در حال حاضر در پی مذاکره با پخش سها از مجموعه های هلال احمر می باشیم، و البته با تنظیم روابط مالی با پخش های بزرگ کشور در پی تقویت همکاری‌های بیشتر با موزعین تاکید شده است. وی گفت: در حال حاضر از مجموع کالاهای تحویل شده به پخش های سراسری بزرگ و تحت نظارت بالا از جمله توزیع داروپخش، اکسیر، هجرت، فردوس، قاسم ایران و رازی از زمان تصدی بنده بالغ بر ۷۰ درصد به این بخش ها اختصاص یافته که حدود ۴۰ درصد از کل تحویلی ها فقط مختص بخش های تامین اجتماعی (توزیع داروپخش، هجرت و اکسیر) می باشد. وی افزود: این در حالی است که پخش بزرگ هجرت بیش از ۲۵ درصد از تحویل کالا را شامل می‌شود.

مدیرعامل شرکت لابراتوارهای سینا دارو خاطرنشان کرد: هم اکنون با تمرکز بر نحوه عملکرد پخش های دولتی و غیر دولتی از طریق سیستم های نرم افزاری خرید و فروش آنها در پخش های مویرگی و نحوه انتقال آنها به مناطق محروم سراسر کشور کنترل فروش از شعب به داروخانه ها به صورت دقیق جهت نظارت بیشتر مهیا شده است.

 دکتر بایرامی همچنین در بخش داروهای خاص یادآور شد: طی بهمن ماه سال گذشته تا خرداد جاری تولید اسپری تنفسی سالبوتامول نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۳۰۰ درصد رشد داشته به عبارت دیگر سال گذشته ۶۰۰ هزار عدد تولید و این رقم امسال به دو میلیون و ۶۰۰ هزار عدد افزایش یافته و در سراسر کشور در اختیار بیماران عزیز قرار گرفته است .

دکتر بایرامی با بیان اینکه همچنین تولید قطره چشمی زایلومول افزایش یافته افزود: این دارو از گروه آنتی گلوکوم ها معادل ۵۰ درصد رشد تولید را نشان می دهد. وی با اشاره به اینکه برنامه امسال شرکت لابراتوارهای سینادارو افزایش ۷۰ درصدی تولید است، گفت: شرکت لابراتوارهای سینادارو در راستای تحقق شعار امسال و تولید دارو با کمک نیروهای متخصص، محکم ایستاده و در دو ماهه سال جاری رکورد قابل قبولی در فروش به ثبت رسانده است.

X