حضور فعال شرکت لابراتوارهای سینادارو در دهمین کنگره بین المللی بیماری های ریوی

حضور فعال شرکت لابراتوارهای سینادارو در دهمین کنگره بین المللی بیماری های ریوی

به گزارش روابط عمومی شرکت لابراتوارهای سینادارو، دهمین کنگره بین المللی بیماری های ریوی، مراقبت های ویژه و سل ، ۲۵ – ۲۷  مهرماه ۱۴۰۳ در تالار همایش های ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد که با توجه به بخشی از تولیدات دارویی خود در این زمینه حضوری فعال داشته است.

مدیرعامل شرکت لابراتوارهای سینادارو گفت: امروزه یکی از شایع ترین بیماری ها در کل دنیا بیماریهای ریوی هستند.

آقای شهرام فولادوند با بیان اینکه بخشی از سهم بازار داروهای ریوی کشور به شرکت لابراتوارهای سینادارو اختصاص دارند، افزود: در سال های اخیر به علت آلودگی های هوا، مصرف بی رویه دخانیات، تغذیه های نامناسب و غیره مشکلات فراوانی در امر بیماری های ریوی برای انسانها ایجاد شده است.

در ادامه دکتر امیر کمری مدیر تولید شرکت لابراتوارهای سینادارو گفت: اسپری های تنفسی و اسپرهای بینی برای بیماران معمولا محصولات داروهایی هستند که از طریق دستگاه تنفسی و مجاری بینی به بدن وارد می‌شوند.

 کمری یادآورشد: این اسپری ها از طریق تنفس و مجاری بینی، مواد موثر را به ریه ها و سایر اجزا دستگاه ها مانند برونش ها و حلق منتقل می‌کنند، به عنوان مثال اسپری سالبوتامول داروی استنشاقی سریع برای بازگشایی مجاری تنفسی ریوی و کاهش التهاب است که فقط باید توسط پزشک تجویز شود، از این رو این اسپری‌ها را تسکین دهنده می‌نامند و به سرعت مشکلات تنفسی را در مواقع ضروری تسکین می‌دهند.

وی افزود: برخی از اسپری های تنفسی و اسپری های بینی برای بیماران شامل داروهای ضد التهابی برونکودیلاتورها، استروئیدها، آنتی‌هیستامین ها و آنتی بیوتیک ها می‌شوند، این اسپری ها برای درمان بیماری های مختلفی همچون آسم، برونشیت، فیبروز ریه، آلرژی های تنفسی و عفونت های تنفسی استفاده می‌شوند.

مدیر تولید شرکت لابراتوارهای سینادارو گفت: قبل از استفاده از اسپری های تنفسی و اسپری بینی برای بیماران، بهتر است که از پزشک یا متخصص مشورت بگیرید، زیرا ممکن است، نیاز به روش درمانی خاص داشته باشید و یا اینکه ممکن است، برخی از مواد به علت حساسیت یا تداخل با داروهای دیگر مناسب نباشند، همچنین باید دقیقا به دستورات استفاده از این اسپری ها رعایت شود تا اثربخشی آنها برای شما بیشینه شود.

کنگره بین الملی بیماری های ریوی، مراقبت های ویژه و سل هر دو سال یکبار توسط مرکز آموزشی، پژوهشی، درمانی سل و بیماری های ریوی (بیمارستان دکتر مسیح دانشوری) در شهر تهران برگزار می شود.

دهمین کنگره بین المللی بیماری های ریوی، مراقبت های ویژه و سل ، ۲۵ تا ۲۷ مهر سال جاری در تالار همایش‌های ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

X