پیشرفت و صلاح شرکت در اولویت کاری شورا است

پیشرفت و صلاح شرکت در اولویت کاری شورا است

به گزارش روابط عمومی شرکت لابراتوارهای سینادارو، سید یوسف فضلی امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما در خصوص شورای اسلامی کار این شرکت با بیان اینکه ما هیچ موقع در کاری که جزء وظایف کاری شورا نباشد، دخالت نکنیم، اظهار داشت: شورا در کنار تمام پرسنل هست، اما اگر فردی بدون دلیل و منطق چیزی از ما بخواهد حتما رد می کنیم.

وی با بیان اینکه در چهارچوب وظایف شورا کار را جلو میبریم ، تاکید کرد: با مدیریت جدید دکتر جباری و تلاشهای وی اتفاقات خوبی در راستای حمایت از کارکنان و پرسنل این شرکت صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس شورای اسلامی کار شرکت لابراتوارهای سینادارو در ادامه با بیان اینکه دکتر جباری تمام هم و غم خود را برای آرامش و رفاه کارکنان و پرسنل این شرکت بکار گرفته است، یادآور شد: امروز  و در مدیریت جدید پرسنل این شرکت در تمام زمینه ها به آرامش نسبی رسیده اند که این بیانگر حمایت تمام قد تیم مدیریتی جدید است.

فضلی حمایت از افراد کم بضاعت، خانواده های دارای معلول جسمی و غیره را از دیگر تاکیدات تیم مدیریت جدید شرکت لابراتوارهای سینادارو عنوان کرد.

وی در پایان از دکتر جباری مدیرعامل شرکت لابراتوارهای سینادارو، مهندس عابدی مدیر منابع انسانی، سایر مدیران ، کارکنان و پرسنل پرتلاش و زحمتکش تقدیر و تشکر کرد.

X