مدیرکل سازمان غذا و دارو اولین بازدید خود را با سینادارو آغاز کرد

مدیرکل سازمان غذا و دارو اولین بازدید خود را با سینادارو آغاز کرد

به گزارش روابط عمومی لابراتورهای سینادارو، دکتر محمد پیکان پور مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو همراه با کارشناسان این سازمان و دکتر جباری مدیرعامل و مدیران این شرکت از تمام بخش های تولیدی شرکت سینادارو بازدید کردند.

دکتر پیکان پور علاوه بر خط های تولید فعال از انبار نگهداری دارو و واحد جدید خط تولید آمپول که آماده بهره برداری است، بازدید کرد.

مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در ادامه در جلسه ای که با حضور دکتر صادق جباری مدیر عامل و مدیران شرکت لابراتوارهای سینادارو برگزار شد، ضمن اعلام رضایت از عملکرد شرکت سینادارو گفت: شرکت لابراتوارهای سینادارو یک شرکت پویاست که تاکنون سعی کرده کمک حال سازمان غذا و دارو باشد.

وی از مدیرعامل و همه مجموعه این شرکت تقدیر کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه شرکت لابراتوارهای سینادارو یک شرکت بزرگ است، باید سهم باز آن بیشتر شود.

دکتر پیکان پور یادآور شد: امیدواریم با راه اندازی خط تولید آمپول در این مجموعه پویا همچون دیگر خط های تولیدی بتواند بخشی از نیازهای داروی کشور را برطرف کند.

در ادامه دکتر صادق جباری مدیرعامل شرکت لابراتوارهای سینادارو گزارش عملکردی از بخش های مختلف از جمله تولید و فروش ارائه داد و گفت: خوشبختانه شرکت لابراتوارهای سینادارو امروز در بخش های مختلف از جمله تولید و فروش دارو حرف برای گفتن دارد.

وی ابراز امیدواری کرد با راه اندازی مجدد خط پس از دو سال تولید آمپول در این ماه یک تحولی در بحث تولید دارو در این شرکت ایجاد و بخشی از نیاز کشور برطرف خواهد شد.

X