قائم مقام مدیرعامل ، معاونان و مدیران شرکت سرمایه گذاری خوارزمی از شرکت سینا دارو بازدید کردند

قائم مقام مدیرعامل ، معاونان و مدیران شرکت سرمایه گذاری خوارزمی از شرکت سینا دارو بازدید کردند

 

به گزارش روابط عمومی شرکت لابراتورهای سینادارو، دکترعباس نعیمی قائم مقام مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری خوارزمی، معاونین و هیات همراه از خط تولید شرکت لابراتوارهای سینا دارو بازدید کردند.

دکترنعیمی در این بازدید ضمن خدا قوت به مدیرعامل و همه پرسنل این شرکت تاکید کرد: با توجه به تحریم های ظالمانه در تمام بخش ها و تحریم های داروی امروز وظیفه دلسوزان نظام به ویژه شرکت های داروسازی را دوچندان کرده است.

قائم مقام مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری خوارزمی در ادامه یادآورشد: همه ما وظیفه داریم در راستای رفع مشکل کمبود دارو در کشور تلاش وافری را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شرکت سینادارو می تواند همانند سایر شرکت های داروسازی سه شیفته به کار خود ادامه دهد، گفت: وظیفه ما  در درجه اول تامین دارو در داخل کشور و در صورت مازاد صادرات در اولویت دوم قرار دارد.

در ادامه دکتر صادق جباری مدیرعامل شرکت لابراتوارهای سینادارو ضمن خوش آمدگویی خدمت قائم مقام مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری خوارزمی و هیات همراه گزارش عملکردی از چند ماهه حضور خود در این شرکت ارائه داد.

وی همچنین از راه اندازی خط تولید آمپول درآینده نزدیک خبر داد و عنوان کرد: امروز شرکت لابراتوارهای سینادارو در بخش های مختلف تولید در دو شیفت 12 ساعته و فروش عملکرد قابل دفاعی داشته که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

دکتر جباری توسعه این شرکت را مهم برشمرد و تاکید کرد: شرکت لابراتوارهای سینادارو با راه اندازی ظرفیت های جدید می تواند در آینده نزدیک در بحث تولید و فروش حرف برای گفتن داشته باشد.

این جلسه با گفتگوی صمیمانه مدیران شرکت سینا دارو با قائم مقام مدیرعامل و معاونان شرکت سرمایه گذاری خوارزمی به پایان رسید.

X