فروش عددی دارو در شرکت لابراتوارهای سینادارو20 درصد افزایش داشته است

فروش عددی دارو در شرکت لابراتوارهای سینادارو20 درصد افزایش داشته است

به گزارش روابط عمومی شرکت لابراتوارهای سینادارو، مهندس مرتضی عربی مدیر واحد بازاریابی و فروش در گفت وگو با خبرنگار روابط عمومی به عملکرد 9 ماهه تولید و فروش این شرکت اشاره کرد و گفت: طی 9 ماهه گذشته 124 میلیون عدد فروش دارو شرکت لابراتوارهای سینادارو بوده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در 9 ماهه امسال فروش ریالی این شرکت 48 درصد افزایش داشته که یک رکورد از زمان سینادارو است، یادآور شد: پیش بینی می شود، مبلغ ریالی فروش دارو تا پایان سال جاری  به یک هزار میلیارد تومان افزایش یابد که یک رکورد در تاریخ فعالیت 59 ساله شرکت لابراتوارهای سینادارومحسوب خواهد شد.

 مدیر واحد بازاریابی و فروش شرکت لابراتوارهای سینادارو در ادامه با اشاره به اینکه این شرکت رتبه اول را در بین شرکت های بورسی صنعت دارو از نظر شاخص دوره وصول مطالبات به خود اختصاص داده است، گفت: یکی از افتخارات این شرکت برای نخستین بار است که طی ماههای شهریور، مهر، آبان و آذر رکورد فروش برای چهار ماه پیاپی ثبت شده است.

مهندس عربی با بیان اینکه در هشت ماه و نیم گذشته رکورد فروش یکساله را طی کرده ایم، ابراز امیدواری کرد: در آذر ماه امسال فروش دارو بیش از 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده است.

وی حذف شرکت های توزیعی بد حساب، صفر شدن بدهی معوق از شرکت های توزیعی، به روز بودن وصول مطالبات، اخذ قیمت برای 102 قلم دارو از 112 قلم پروانه فعال از دیگر فعالیت های شرکت لابراتوارهای سینادارو عنوان کرد.

مدیر واحد بازاریابی و فروش شرکت لابراتوارهای سینادارو در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همه پرسنل زحمتکش تاکید کرد: با تلاش و کوشش همه کارکنان و در راستای عملیاتی کردن شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین به رکوردهای تاریخی 59 ساله دست یافتیم.

مهندس عربی یادآور شد: تمام این توفیقات در شرایطی به دست آمده که صنعت داروسازی کشور با مشکلاتی از قبیل کمبود مواد اولیه، تحریم های ظالمانه، کمبود نقدینگی صنعت بعد از اجرای طرح دارویار و تهدیدات نرخ ارز دست به گریبان است.

X