طی مراسمی مدیر اداری و پشتیبانی شرکت لابراتوارهای سینادارو معرفی شد

طی مراسمی مدیر اداری و پشتیبانی شرکت لابراتوارهای سینادارو معرفی شد

به گزارش روابط عمومی شرکت لابراتوارهای سینادارو، با حضور دکتر حسن بایرامی مدیر عامل و مدیران واحدهای مختلف شرکت لابراتوارهای سینادارو  مهندس محمود بازیار به عنوان مدیر اداری و پشتیبانی شرکت لابراتوارهای سینادارو معرفی شد.

در این مراسم دکتر بایرامی ضمن خدا قوت به همه مجموعه سینادارو مهندس بازیار را شخصی باتجربه و متخصص در بخش های مختلف معرفی کرد و گفت: جوان بودن این نیرو می تواند کارایی خوبی برای تحقق اهداف برنامه ریزی شده شرکت داشته باشد.

وی از همه مدیران مجموعه سینادارو خواست همکاری لازم را با مجموعه اداری و پشتیبانی داشته باشند.

در ادامه مهندس محمود بازیار مدیر جدید اداری و پشتیبانی این شرکت ضمن تقدیر و تشکر از دکتر حسن بایرامی مدیرعامل محترم شرکت سینادارو بخاطر حسن توجه به این حقیر گفت:  امیدوارم بتوانم انتظارات این مجموعه را در راستای تحقق اهداف و برنامه ی پیش رو برآورده سازیم.

دکتر بایرامی تصریح کرد: امیدوارم با همدلی و همکاری تمامی مدیران و در راس آن مدیریت محترم عامل و همه پرسنل زحمت کش این واحد تولیدی بتوانیم بخشی از نیازی دارویی را در کشور تامین نماییم.

مدیر جدید اداری و پشتیبانی شرکت لابراتوارهای سینادارو تاکید کرد: آنچه در نهایت حائز اهمیت می باشد، روند پیشرفت مجموعه و بهبود مدوام این سیستم است که امیدوارم بتوانم به عنوان عضو کوچکی از این مجموعه اثر بخش و کارا باشیم

X