شرکت لابراتوارهای سینادارو منتخب برتر دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری

شرکت لابراتوارهای سینادارو منتخب برتر دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری

به گزارش روابط عمومی لابراتوارهای سینادارو،  دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری ۲۰ مهر ماه  1402 با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار برگزار شد.

دهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت‌پذیر و مشتری‌مدار با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مقامات و مسئولان شرکت‌ها و کارآفرینان فعال حوزه‌های تولیدی و خدماتی کشور در مرکز همایش‌های صدا وسیما، برگزار شد.

این مراسم با محوریت شناخت و بررسی چالش‌های کسب و کار، انتخاب و اعطای تندیس طلایی رضایت مشتری‌مداری پس از ارزیابی‌های مختلف، افزایش سهم بازار کار با تاکید بر کرامت مشتری، حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و … برگزار می‌شود. لوح و تقدیرنامه‌ای که در این همایش به واحد برتر اعطا می‌شود، باید از بررسی شاخص‌های ۱۷ گانه مختلفی که مهم‌ترین آن‌ها جلب رضایت مشتری است، عبور کند.

و همچنین در این مراسم از دکتر حسن بایرامی مدیرعامل محترم شرکت داروسازی لابراتوارهای سینادارو با اهدای لوح و تندیس طلایی این اجلاس تقدیر شد.

دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با همایش رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیست پذیر و مشتری مدار در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به همت اتاق بازرگانی ایران ، وزارت‌ صنعت و وزارت ارتباطات با حضور 100 واحد مشتری مدار برگزار شد.

X