سینا دارو یک برند 60 ساله است

سینا دارو یک برند ۶۰ ساله است                 

 به گزارش روابط عمومی لابراتوارهای سینادارو دکتر آقابابایی رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری خوارزمی در بازدید از خط تولید شرکت داروسازی سینادارو و در دیدار با مدیرعامل محترم و مدیران سینادارو ضمن تقدیر و تشکر از دکتر بایرامی مدیرعامل، مدیران و همه پرسنل زحمتکش این مجموعه با اشاره به اینکه شرکت داروسازی سینادارو نقش موثری را در بخش سلامت جامعه به عهده دارد اظهار داشت: این شرکت یک برند ۶۰ ساله را دارد که باید با بهترین وجه ممکن در راستای بهره وری تلاش کند. 

 وی افزود: به کارگیری نیروهای توانمند، متخصص و متعهد باید سرلوحه کار تمام شرکت های زیرمجموعه بانک صادرات به ویژه شرکت سینا دارو باشد.  

رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری خوارزمی خاطرنشان کرد: سلامت کار و سالم سازی از اهمیت خاصی برخوردارند که تمام مدیران عامل و زیر مجموعه آنها باید به این اصل مهم توجه داشته باشند.

دکتر آقابابایی با اشاره به اینکه ما جز خانواده بانک صادرات هستیم، یادآور شد: باید استفاده از نیروی متخصص و توانمند را در اولویت قرار دهیم.

 وی با اشاره به اینکه گزارش دکتر بایرامی مدیرعامل محترم سینادارو امیدوار کننده بود تقدیر و تشکر کردو تاکید داشت: برنامه سه ساله این مجموعه طراحی و زوایای مختلف آن در نظر گرفته شوند.

دکتر آقابابایی اظهار داشت: باید مشخص شود که در سال ۱۴۰۵ شرکت داروسازی سینادارو کجای صنعت دارویی کشور قرار دارد.

 وی افزود:  در برنامه ریزی و عملیاتی سه ساله ای که قرار است طراحی شود، نگاه ما باید بزرگ باشد، زیرا نگاه ما در سرمایه گذاری خوارزمی و بانک صادرات نسبت به شرکت ها به ویژه سینادارو کمک و توسعه ی آن است.

وی ضمن تشکر از راه اندازی حوزه آرندی(تحقیق و توسعه) این شرکت یادآور شد: در راستای برنامه سه ساله شرکت سینادارو حوزه آرندی می تواند نقش تاثیرگذاری را در راستای بهره وری بهتر داشته باشد‌.

رئیس هیئت مدیره سرمایه گذاری خوارزمی با اشاره به اینکه سینا دارو در آینده باید به صورت دانش بنیان باشد، اظهار داشت: با توجه به تحریم‌های ناجوانمردانه ما باید تلاش کنیم با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و مجرب روی پای خود بایستیم.    

 

 

X