دیدار دکتر جباری با دو نماینده مجلس

دکتر صادق جباری در دیدار با دو نماینده مجلس:

شرکت لابراتوارهای سینادارو با دو شیف دوازده ساعته در حال تولید است

به گزارش روابط عمومی شرکت لابراتوارهای سینادارو، دکتر صادق جباری مدیرعامل شرکت لابراتوارهای سینادارو در دیدار با  دکتر سید نظام الدین موسوی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و دکتر مرتضی محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که در شرکت لابراتوارهای سینادارو برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از حضور این دو نماینده مجلس گفت: شرکت لابراتوارهای سینا دارو در بین شرکت های داروسازی کشور رتبه نهم را دارد که این نشان از پویایی و مطلوب بودند روند تولید این شرکت را نشان می دهد.

دکتر صادق جباری مدیرعامل شرکت لابراتوارهای سینادارو گزارش عملکردی را در زمینه های تولید دارو و فروش ارائه داد.

وی گفت: علیرغم تحریم های ناجوانمردانه دارو شرکت سینادارو توانسته بخش مهمی را از کمبودهای دارویی را در کشور جبران کند.

دکتر جباری تاکید کرد: این شرکت در حال حاضر با دو شیفت دوازده ساعته در حال تولید دارو است که خوشبختانه در چند ماهه گذشته در زمینه تولید و فروش دارو رکورد زده است.

  مدیرعامل شرکت لابراتوارهای سینادارو اظهار داشت: یکی از برنامه های این شرکت تولید محصولات جدید دارویی است که بعد از گذشت دو سال خط تولید آمپول طی روزهای آینده مجدد راه اندازی می شود.

وی تصریح کرد: هدف شرکت لابراتوارهای سینادارو تولید محصول خوب و با کیفیت است.

دکتر جباری تصریح کرد: دریافت استاندارد جی ام پی یکی دیگر از برنامه های مهم این شرکت است که دنبال می کنیم.

مدیرعامل شرکت لابراتوارهای سینادارو گفت: در سال جاری با تلاش همه پرسنل زحمتکش این شرکت توانسته ایم رکورد تولید را برای اولین بار در طول تاریخ فعالیت این شرکت کسب کنیم.

وی با بیان اینکه شرکت لابراتوارهای سینادارو با تولید 131 محصول بیشترین سهم بازار در تولید داروهای چشمی را به خود اختصاص داده است، اظهار داشت: مهمترین مشکل شرکت های داروی بحث تامین ارز است که انتظار می رود نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای تامین ارز این شرکت ها تلاش کنند.

X