دکتر حسن بایرامی مدیرعامل محترم شرکت سینادارو با حضور در خط تولید روز کارگر را تبریک گفتند

دکتر حسن بایرامی مدیرعامل محترم شرکت سینادارو با حضور در خط تولید روز کارگر را تبریک گفتند

به گزارش روابط عمومی شرکت لابراتوارهای سینادارو، دکتر حسن بایرامی مدیرعامل محترم به همراه مدیران شرکت لابراتوارهای سینادارو با حضور در خط تولید این شرکت از نزدیک با کارگران دیدار و روز کارگر را تبریک گفتند.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری کارگران نقش اصلی را ایفا می‌کنند، گفت: جامعه ی کارگر افرادی هستند که در کشور نقش آفرینی کرده و شرافت مندانه زندگی می کنند.

در ادامه مدیرعامل محترم به همراه مدیران شرکت لابراتوارهای سینادارو با حضور در خط تولید و سایر بخش های این شرکت از نزدیک با کارگران دیدار و روز کارگر را تبریک گفتند.

اين شرکت پس از انقلاب بر حسب تصميمات وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به گسترش خطوط اختصاصی پرداخته و توليد خود را با انواع قطره ها, محلولها و پمادهای استريل چشمی, اينهالرهای تنفسی, اسپری های بينی, قطره های بينی, ژل, کرم, پماد, لوسيونهای جلدی و آمپولها گسترش داده است.  

در حال حاضر اين شرکت علاوه بر تامين داروهای مورد نياز بيماران داخل کشور اقدام به صدور فرآورده های خود به کشور های همسايه مينمايد.

شرکت سينادارو با شرکتهای معتبر بين المللی, انجمن های تخصصی پزشکی و مراکز تحقيقاتی وابسته به دانشکده های داروسازی و پزشکی به منظور بهبود کيفيت محصولات و ارتقاء دانش دارويی و مهارتهای پرسنل ارتباط مستمر دارد.

نگاهی اجمالی به ظرفيت توليد شرکت سينادارو نمايانگر حضور موثر و قوی اين شرکت در عرصه توليد محصولات دارويی کشور ميباشد

 

X