تولید دارو در این برهه از زمان یکی از نیازهای ضروری جامعه است

 

تولید دارو در این برهه از زمان یکی از نیازهای ضروری جامعه است

به گزارش روابط عمومی شرکت لابراتوارهای سینادارو، دکتر سید نظام الدین موسوی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل و مدیران شرکت لابراتوارهای سینادارو ضمن خدا قوت به مجموعه داروسازی سینادارو گفت: امروز با توجه به شرایط حاکم در کشور و تحریم های ناجوانمردانه در بخش های مختلف بویژه دارو می طلبد که شرکت های داروسازی از تمام ظرفیت در بحث تولید دارو استفاده کنند.

وی با بیان اینکه امروز خوشبختانه جایگاه صنعت داروسازی ایران در منطقه و جهان قابل قبول است، عنوان کرد: استفاده از نخبگان و شرکت های دانش بنیان در بحث تولید دارو مهم و ضروری است.

دکتر موسوی تاکید کرد: شرکت سینادارو یکی از شرکت های پویا و فعال است که خوشبختانه توانسته بخشی از نیازهای داروی کشور را تامین کند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجلس شورای اسلامی در بحث حمایت از شرکت های داروسازی فعال در سطح کشور دریغ نکرده و همواره پشتیبان آنها بوده است.

وی علم داروسازی در ایران را مهم برشمرد و افزود: امروز علم و دانش داروسازی در کشور به نقطه مطلوبی رسیده است که نمونه این دانش را در شرکت های داروسازی از جمله سینادارو از نزدیک مشاهد کرده ایم.

دکتر موسوی یادآورشد: تولید محصولات جدید و مورد نیاز داروی باید در اولویت شرکت های داروی قرار گیرد.

 وی در پایان از تلاش های دکتر جباری مدیرعامل شرکت لابراتوارهای سینادارو و همه پرسنل این شرکت تقدیر و تشکر کرد.

 

X