تقدیر و تشکر مدیر مجموعه آموزشی مفید تهران از دکتر بایرامی مدیرعامل محترم شرکت سینادارو

تقدیر و تشکر مدیر مجموعه آموزشی مفید تهران از دکتر بایرامی مدیرعامل محترم شرکت سینادارو

 به گزارش روابط عمومی شرکت لابراتوارهای سینادارو، مقداد سلطانی مدیر مجموعه آموزشی مفید تهران از دکتر حسن بایرامی مدیرعامل محترم شرکت لابراتوارهای سینادارو بخاطر همکاری با این مجموعه آموزشی تقدیر و تشکر کردند.

وی در خصوص این مجموعه آموزشی گفت: مجموعه آموزشی مفید با بیش از 40 سال سابقه آموزشی توسط بزرگانی همچون آیت الله موسوی اردبیلی، آیت الله شهید بهشتی و شهید باهنر با هدف تربیت نوین جوانان متعهد و متخصص تاسیس شده است.

سلطانی مدیر مجموعه آموزشی مفید تهران یادآورشد: این مجموعه شامل یک مجتمع دخترانه، دو دبستان، سه مدرسه متوسطه اول، دو مدرسه متوسطه دوم و یک مجموعه تخصصی انسانی است. وی تاکید بر استفاده از روشهای نوین آموزشی و اهمیت به مسایل مذهبی و فرهنگی را از مامویت های اصلی مجموعه دانست و گفت: در حال حاضر حدود هفت هزار فارغ التحصیل و سه هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در تهران و قم تحت پوشش این مجموعه قرار دارند.

لازم به ذکر است، بیش از 42 نفر از دانش آموزان پسر مجموعه آموزشی مفید تهران همراه با معلمین خود با حضور در داروسازی سینادارو از سایت جدید بدون حضور در خط تولیدی بازدید و با پخش کلیپی از نزدیک با فعالیت های این داروسازی آشنا شدند.

X