برگزاری مراسم روز یلدا 1401

همدلی، تلاش، احساس مسئولیت همه پرسنل باعث توفیقات روز افزون شرکت سینادارو شده است

به گزارش روابط عمومی شرکت لابراتوارهای سینادارو، دکتر صادق جباری مدیرعامل شرکت لابراتوارهای سینادارو در مراسمی که به مناسبت شب یلدا و تقدیر و تشکر از همه پرسنل این شرکت برگزار شد، ضمن ابراز امیدواری از تلاش های دلسوزانه همه پرسنل این شرکت گفت: امروز خوشحالم به پاس زحمات شما نیروهای تلاشگر بتوانم قدم کوچکی  بردارم.

وی افزود: اگر امروز رکورد فروش دارو شرکت لابراتوارهای سینادارو شکسته شده با تلاش و کوشش مجاهدانه همه شما پرسنل زحمتکش این شرکت بوده است.

دکتر جباری با بیان اینکه حاصل خونگرمی، تلاش، احساس مسئولیت همه پرسنل باعث اتفاقات خوبی در شرکت سینادارو شده یادآورشد: هیچ تفاوتی بین من به عنوان خادم و شما پرسنل زحمتکش وجود ندارد، امیدوارم این روند مثبت در بخش تولید و فروش همچنان ادامه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت لابراتوارهای سینادارودر ادامه ضمن آرزوی عافیت برای همه پرسنل این شرکت فرا رسیدن شب یلدا را تبریک گفت و اظهار داشت: یکی از سنت های باستانی ایرانیان که بعد از گذشت سالیان همچنان به قوت خود باقی ست شب یلداست که امیدوارم همه پرسنل شرکت در کنار خانواده های خود این سنت دیرینه را زنده نگه دارند.

X