بخشی از سهم بازار دارویی کشور توسط شرکت لابراتوارهای سینادارو تامین می شود

بخشی از سهم بازار دارویی کشور توسط شرکت لابراتوارهای سینادارو تامین می شود

به گزارش روابط عمومی شرکت لابراتوارهای سینادارو، آقای شهرام فولادوند مدیرعامل محترم شرکت لابراتوارهای سینادارو به همراه مدیران زیر مجموعه و مرتبط از خطوط مستقر در سایت جدیدبازدید کردند.

وی با تقدیر از همکاری های صورت گرفته توسط سازمان غذا و دارو افزود: در حال حاضر خطوط آمپول و اسپری تنفسی در سایت جدید به طور کامل در حال بهره برداری بوده و خط تولید قطره های چشمی با فناوری BFS در حال گذراندن تست های کیفی می باشد.

آقای فولادوند با بیان اینکه خطوط بسته بندی قطره مالتی دوز، خط بسته بندی اسپری اینهالر و خط بسته بندی آمپول در حال حاضر در سایت جدید مستقر بوده و مورد بهره برداری قرار گرفته است، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های ممتاز محصولات دارویی شرکت لابراتوارهای سینادارو توجه به استانداردهای داخلی و بین‌المللی کیفیت است.

مدیرعامل شرکت لابراتوارهای سینادارو با بیان اینکه تمامی مراحل تولید، از انتخاب مواد اولیه تا فرآوری و بسته‌بندی، تحت نظارت دقیق کنترل کیفی قرار دارند، گفت: خدا را شاکریم که شرکت لابراتوارهای سینادارو توانسته سهم خوبی از بازار دارویی کشور را به خود اختصاص داده است.

آقای فولادوند یادآورشد: شرکت لابراتوارهای سینادارو به عنوان یک واحد تولیدی دارویی همواره حرکت در مسیر برنامه‌ها و سیاست‌های وزارت بهداشت، سازمان غذا دارو و اقتصادی کلان کشور را در دستور کار قرار داده است، تا علاوه برعمل به مأموریت‌های خود در حوزه بهداشت و درمان، بتواند در حرکت چرخ اقتصاد و بهبود جایگاه صنعت دارویی کشور حضوری اثرگذار داشته باشد.

در این بازدید آقای فولادوند از دستگاه HVLD خط آمپول که به تازگی خریداری و نصب شده است، بازدید نمودند.

X