بازدید کارگزاران و فعالان بازار سرمایه  از ساختمان تولید جدید شرکت لابراتوارهای سینادارو

بازدید کارگزاران و فعالان بازار سرمایه  از ساختمان تولید جدید شرکت لابراتوارهای سینادارو

به گزارش روابط عمومی شرکت لابراتوارهای سینادارو ، در روز سه شنبه مورخ 8 آذرماه 1401 جمعی از نمایندگان کارگزاری و فعالان بازار سرمایه و نمایندگان شرکت سرمایه گذاری خوارزمی با حضور در محل شرکت ، از این مجموعه بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید که ابتدا در سالن آمفی تئاتر شرکت برگذار گردید جناب آقای مهندس عباسی مدیر پروژه ها با عرض خوش آمدگویی به میهمانان توضیحاتی در مورد ساخت و بهره برداری از ساختمان جدید شرکت به میهمانان ارائه نمودند.

ایشان همچنین از چالشها و مشکلات پیش رو بابت تحریم های ظالمانه جهت تامین دستگاه و ملزومات مورد نیاز جهت راه اندازی بخش BFS مطالبی را عنوان نمودند.

 

در ادامه دکتر صادق جباری مدیرعامل محترم نیز پس از خوش آمدگویی به میهمانان به معرفی شرکت لابراتوارهای سینادارو پرداختند و از اهداف و چشم اندازهای پیش روی شرکت برای میهمانان توضیحاتی را ارائه نمودند.

ایشان در ادامه از تکمیل و راه اندازی خط تولید آمپول این شرکت تا پایان آذرماه و همچنین از راه اندازی بخش BFS   تا پایان سال جاری خبر دادند. سپس ایشان از میهمانان به بازدید از ساختمان جدید و سالن تولید دعوت به عمل آوردند.

در حین بازدید از خط تولید جناب مهندس عباسی به معرفی و نحوه عملکرد دستگاه های خط تولید پرداختند.

 

در ادامه جناب مهندس عربی مدیر فروش و بازاریابی با حضور در آمفی تئاتر شرکت از شکسته شدن رکورد تولید و فروش در نیمه نخست سال جاری توسط شرکت دادند. وی همچنین با ارائه گزارش کامل در سال جاری به سئوالات حاضرین در خصوص فروش و میزان درآمد شرکت نسبت دوره های گذشته پاسخ دادند.

X