آغاز مسابقات فوتسال درون سازمانی جام فجر در شرکت لابراتوارهای سینادارو

مسابقات فوتسال درون سازمانی جام فجردرشرکت لابراتوارهای سینادارو آغاز شد

 

به گزارش روابط عمومی شرکت لابراتوارهای سینادارو، حسین عابدی مدیر منابع انسانی شرکت لابراتوارهای سینادارو در مراسم آغاز مسابقات فوتسال درون سازمانی این شرکت ضمن تقدیر و تشکر از دکتر جباری مدیرعامل این شرکت بخاطر حمایت های همه جانبه از وی اظهار داشت: هدف ما ایجاد شور و نشاط در بین پرسنل این شرکت است و نتیجه بازی ها مهم نیست.

وی در کنار هم بودن، کار تیمی کردن، سلامت روح و روان، تمرکز افزایی، تقویت بدنی پرسنل را از اهداف برنامه های ورزشی عنوان کرد.

مدیر منابع انسانی شرکت لابراتوارهای سینادارو از دکتر جباری مدیرعامل این شرکت، مجموعه تربیت بدنی و همه پرسنل شرکت لابراتوارهای سیناداروتقدیر و تشکر کرد.

در ادامه مسئول ورزش شرکت لابراتوارهای سینادار در این مراسم گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی روز دوشنبه مسابقات فوتسال جام دهه فجر در شرکت لابراتوارهای سینادارو آغاز شد.

عطایی در این خصوص اظهار داشت: اين مسابقات با حضور 20 تيم هشت نفره با یک سرپرست در سالن ورزشی این شرکت برگزار می شود. وی افزود: علاوه بر این رشته بزودی در این سالن ورزشی همچون والیبال، بدمینتون، دارت، آمادگی جسمانی، بسکتبال، پینگ پنگ، پیلاتس، تی آرایکس و سایر رشته های ورزشی برگزار می شود.

وی از دکتر جباری مدیرعامل شرکت و مهندس عابدی مدیر منابع انسانی تقدیر و تشکر کرد.

X