اعضای شورای اسلامی کار از مدیرعامل محترم شرکت لابراتوارهای سینادارو با اهدای لوح سپاسی تقدیر کردند

اعضای شورای اسلامی کار از مدیرعامل محترم شرکت لابراتوارهای سینادارو با اهدای لوح سپاسی تقدیر کردند

به گزارش روابط عمومی شرکت لابراتوارهای سینادارو، اعضای شورای اسلامی کار از آقای شهرام فولادوند مدیرعامل محترم شرکت لابراتوارهای سینادارو با اهدای لوح سپاسی تقدیر کردند.

آقای فولادوند با بیان اینکه شورای اسلامی کار رابط بین پرسنل و مدیرعامل می باشند، اظهار داشت: هر چقدر این ارتباط عمیق تر باشد، می توانیم شاهد بهره وری بیشتری در بحث تولید محصولات دارویی باشیم.

وی با بیان اینکه مجموعه لابراتوارهای سینادارو مثل اعضای یک خانواده محسوب می شوند که مدیرعامل نقش پدرمجموعه را دارد، بیان داشت: افزایش کارآیی هر شرکت یا واحد تولیدی در گرو وجود یک محیط مناسب کاری به دور از تنش و برخورد بین کارکنان می باشد.

مدیرعامل شرکت لابراتوارهای سینادارو توجه به نیروی انسانی را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: نیروی انسانی هویت وجودی یک سازمان و واحد تولیدی را تشکیل داده که می تواند طبق میل و اراده خود محیطی به دور از تنش را ایجاد و در جهت روابط مطلوب، همکاری و مشارکت نماید که این باعث رشد و بالندگی واحد می شود.

آقای فولادوند با بیان اینکه نگاه به نیروی انسانی باید به عنوان یک سرمایه باشد، گفت: رسیدگی به مطالبات به حق شغلی، رفاهی و انگیزشی پرسنل و انعکاس آنها به مدیران زیرمجموعه و در نهایت مدیرعامل از سوی شورای اسلامی کار اسلامی سینادارو ضروری است و استقبال می کنیم.

وی افزود: یکی از وظایف اعضای شورای اسلامی کار تلاش در راستای حل مشکلات قانونی پرسنل است که این خود رضایت مندی کارکنان را به دنبال خواهد آمد.

در پایان این جلسه که با حضور آقایان بابک طهماسبی مدیرحراست، یوسف فضلی، سعید بازگیر، حمید راغب، محمدقاسمی و الهیار محمودی فر از اعضای اصلی شورای اسلامی کاربرگزار شد، از آقای شهرام فولادوند مدیرعامل محترم لابراتوارهای سینادارو در راستای توجه ویژه به پرسنل در بخش های مختلف با اهدای لوح سپاسی تقدیر شد. 

X