توجه به رفاه پرسنل یکی از اولویت های مهم و ضروری است

به گزارش روابط عمومی لابراتوارهای سینادارو، مهندس شهرام فولادوند سرپرست مدیرعامل در نخستین دیدار خود با اعضای شورای اسلامی کار شرکت لابراتوارهای سینادارو با بیان اینکه اعضای شورای کار در کنار مدیریت می تواند یک محیط مناسب کاری به دور از تنش را ایجاد کند، گفت: اعضای شورای اسلامی کار پل ارتباطی پرسنل با مدیرعامل و مدیران زیرمجموعه می باشند.

وی رونق و افزایش تولیدات و بهبود فضای کسب و کار را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی کار نقش مهمی در ارتقای بهره‌وری، افزایش تولید، پایداری اشتغال و ارتقاء ایمنی دارند.

مهندس فولادوند در ادامه ضمن تشکر از زحمات اعضای شورای اسلامی کار اظهار داشت: توجه به رفاهیات پرسنل یکی از اولویت های مهم و ضروری اینجانب است، زیرا همین توجه به رفاهیات اثرات متفاوتی بر انگیزش پرسنل را به دنبال خواهد داشت.

 وی افزایش عملکرد مؤثر و ارتقاء پرسنل را مهم برشمرد و یادآورشد: خدمات رفاهی باعث افزایش انگیزه، عملکرد مثبت پرسنل و نقش مهمی در بهره‌ وری و افزایش تولید دارو خواهد داشت.

در این دیدار که با حضور مهندس بابک طهماسبی مدیرحراست سینادارو و محمدقاسمی، یوسف فضلی، سعید بازگیر، حمیدرضا راغب و الهیار محمودی فر اعضای شورای اسلامی کار شرکت لابراتوارهای سینادارو برگزار شد، ضمن تبریک به مهندس فولادوند به سمت سرپرست مدیرعامل شرکت لابراتوارهای سینادارو هر کدام از اعضای شورای کار مشکلات معیشتی و رفاهی پرسنل را مطرح کردند.

X