تقدیر و تشکر از مجاهدان خط تولید شرکت سینادارو

تقدیر و تشکر از مجاهدان خط تولید شرکت سینادارو

به گزارش روابط عمومی شرکت لابراتورهای سینادارو، دارو مهمترین ارکان نظام سلامت و یکی از استراتژیکترین اقلام مصرفی در هر کشور است.

با توجه به اهمیت تولید بسیاری از داروها و افزایش تنوع بیماری ها در دنیا تولید داروهای مورد نیاز در شرکت های داروسازی از توجه بالایی برخوردار هستند.

فعالیت یک شرکت و یا کارخانه داروسازی در مقایسه با سایر کارخانه ها نیازمند توجه و دقت بسیار زیاد است و استفاده از نیروهای ماهر و باتجربه می تواند در پیشرفت یک شرکت داروسازی بسیار موثر باشد.

با توجه به تحریم های موجود در کشور برای تولید بسیاری از داروها نیازمند نیروهای خودی هستیم که در چند سال گذشته نخبگان و دانشمندان به توسعه علم و فناوری های  مختلف به ویژه در حوزه پزشکی دست پیدا کرده اند.

خط تولید کارخانجات داروسازی نیازمند رعایت الزامات و قوانین بسیاری است که خوشبختانه شرکت لابراتورهای سینادارو از این مهم برخوردار است.

مهمترین قسمت هر واحد تولیدی نیروهای هستند که در این واحد مشغول به فعالیت هستند، لذا این قشر زحمتکش امروز در واحد تولید شرکت لابراتورهای سینادارو با تمام توان در حال فعالیت هستند.

دکتر جباری مدیرعامل شرکت لابراتوارهای سینادارو ضمن خدا قوت به همه پرسنل زحمتکش این شرکت از کارکنان خط تولید ویژه قدردانی و برای تک تک آنها آرزوی شادکامی و سلامتی کرد.

وی اظهار داشت: امروز با تلاش و همت والای همه کارکنان شرکت سینادارو شاهد پیشرفت و ارتقای مجموعه هستیم.

دکتر جباری یادآورشد: شرکت لابراتوارهای سینادارو یکی از شرکت های پویا در تولید دارو است که طی چند ماهه گذشته در بحث تولید و فروش موفقیت های خوبی کسب کرده و باید گفت، بخشی از این موفقیت ها حاصل تلاش پرسنل زحمتکش خط تولید می باشد.                                                                             

X