بازدید شرکت سرمایه گذاری خوارزمی از شرکت سینادارو

مدیران ارشد شرکت سرمایه گذاری خوارزمی ضمن بازدید از شرکت سینادارو، در جریان جزییات طرح توسعه این شرکت قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری خوارزمی، دکتر سید رضا موسوی مدیر عامل این شرکت در جریان بازدید از شرکت سینا دارو، با اشاره به اهمیت تکمیل طرح توسعه این شرکت در آینده نزدیک گفت: اقدامات مهمی در طرح توسعه شرکت سینا دارو انجام شده که دستاوردی بزرگ در صنعت دارویی کشور خواهد بود.

وی گفت: اقدامات ماندگار صورت گرفته در شرکت سینادارو ضریب بهره وری تولید در این شرکت را به شکل چشمگیری افزایش خواهد داد که این موضوع آثار مثبت زیادی بر صورت های مالی شرکت خواهد داشت.

وی تاکید کرد: صنعت دارو از صنایع استراتژیک کشور به شمار می رود که خوشبختانه شرکت سینا دارو از جمله شرکت های خوشنام و تاثیر گذار این صنعت محسوب می شود.

دکتر جواد فرشباف ماهریان رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری خوارزمی نیز در این بازدید بر لزوم تسریع در نهایی سازی طرح توسعه شرکت سینا دارو تاکید کرد.

وی با اشاره به ظرفیت غنی دانش علمی در شرکت سینادارو گفت: این پتانسیل ایجاب می کند که اقدامات لازم برای تولید محصولات جدید دارویی در دستور کار شرکت قرار گیرد.

دکتر فرشباف ماهریان همچنین به تدوین برنامه دوساله شرکت اشاره کرد و ادامه داد: با اتکا به برنامه تدوین شده و اصلاح فرآیند های شرکت سینا دارو شاهد درخشش بیش از پیش این شرکت در صنعت دارویی کشور خواهیم بود.

دکتر محمد حسن واصفی مدیر عامل شرکت سینا دارو در بازدید مدیران ارشد شرکت سرمایه گذاری خوارزمی از این شرکت، ضمن یادآوری اقدامات انجام شده در رابطه با انتقال برخی از خطوط تولید از اردیبهشت ماه 1399 تا کنون و تشریح آخرین جزییات طرح انتقال و توسعه گفت: پیاده سازی این طرح خللی در روال عادی کار شرکت ایجاد نکرده و تمام خطوط در حال فعالیت است.

وی گفت: بخش عمده این طرح انجام شده و به امید خدا و با تلاش همکاران و پیمانکاران شرکت، در آینده نزدیک کلیه خطوط مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی به دشواری های تامین مواد اولیه برای برخی از محصولات اشاره کرد و گفت: بخش عمده مواد اولیه  محصولات تولیدی از خارج  از کشور تامین می شود که تحریم های ظالمانه در کنار نوسانات قیمت ارز، فرآیند تامین این مواد را با مشکل مواجه کرده است.

وی همچنین با یادآوری تاثیر گسترش ویروس کرونا در تولید خاطر نشان کرد: با آغاز پیدایش این ویروس از اسفندماه گذشته، رعایت تمام پروتکل ها و دستور العمل های بهداشتی در بخش های مختلف شرکت در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه کمترین آسیب را در این مورد داشتیم.

در این بازدید علاوه بر مدیرعامل و رییس هیات مدیره، مهندس سیاوش محمدی رودباری معاون سرمایه گذاری و توسعه، محمد تقی چراغی معاون شرکت ها و مجامع شرکت سرمایه گذاری خوارزمی و جمعی از مدیران شرکت سینا دارو نیز حضور داشتند.

پیام بگذارید

X