بازدید سرزده و میدانی آقای شهرام فولادوند مدیرعامل محترم شرکت لابراتوارهای سینادارو از واحدهای مختلف

بازدید سرزده و میدانی آقای شهرام فولادوند مدیرعامل محترم شرکت لابراتوارهای سینادارو از واحدهای مختلف

به گزارش روابط عمومی شرکت لابراتوارهای سینادارو، آقای شهرام فولادوند مدیرعامل محترم شرکت لابراتوارهای سینادارو صبح امروز بصورت سرزده از واحدهای مختلف از جمله رستوران، انبارها، واحد لیفتراک و غیره این شرکت بازدید کردند.

در این بازدید که آقای سید فرشید شهیدی مدیرمنابع انسانی و پشتیبانی، محسن صالحی فراهانی مدیر برنامه ریزی و انبارها، اعضای شورای اسلامی کار، جمعی از سرپرستان و روسا دیگر واحدها حضور داشتند، آقای فولادوند مدیرعامل شرکت لابراتوارهای سینادارو نکاتی را در زمینه سلامت و ایمنی در حین کار، وضعیت بهتر و مطلوبتر بهداشت رستوران، سرعت بخشیدن به بازسازی رختکن آقایان و خانم ها و سایر پروژه ها تاکید کردند.

وی اعتماد و تکیه بر نیروهای داخلی شرکت را پیشنیاز پیشرفت و رشد در عرصه‌های مختلف تولید محصولات دارویی دانست و گفت: اولویت کارها تا حد امکان باید توسط نیروهای مجرب و توانمند داخل شرکت صورت بگیرد.

آقای فولادوند تاکید کردند: سرعت عمل در اجرایی پروژه های عمرانی و زیربنایی باید در اولویت همه مدیران زیرمجموعه شرکت لابراتوارهای سینادارو باشد.

لازم به ذکر است، این چندمین بار است که آقای فولادوند مدیرعامل محترم شرکت لابراتوارهای سینادارو به صورت سرزده طی مدت کوتاهی که به عنوان مدیرعامل معرفی شده از واحدهای مختلف بازدید و پیگیر رفع مشکلات آنها می باشد.

X