بازدید دکتر صادقیان مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا ودارو و هیئت همراه

بازدید دکتر صادقیان مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا ودارو و هیئت همراه از شرکت داروسازی سینادارو

به گزارش روابط عمومی شرکت لابراتوارهای سینادارو، دکتر غلامحسین صادقیان مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا ودارو و هیئت همراه از بخش های واحد تولید شرکت داروسازی سینادارو بازدید کردند.

دکتر صادقیان در این بازدید در جمع مدیران این مجموعه ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل محترم، مدیران و پرسنل سینادارو گفت: شرکت سینادارو با این قدمت چندین ساله کارهای بزرگی را در بحث تولید دارو انجام داده است که قابل تقدیر و تشکر است.

مدیرکل دارو ومواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در ادامه خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی دارویی قابلیت افزایش تولیدات بیشتر در بخش های مختلف داروی را خواهد داشت.

در ادامه دکتر بایرامی مدیرعامل شرکت لابراتوارهای سینادارو گزارشی از روند تولیدات دارویی این مجموعه ارائه داد و گفت: خوشبختانه شرکت داروسازی سینادارو یکی از شرکت های پویا در راستای تولید داروهای مورد نیاز کشور است.

مدیرعامل شرکت داروسازی لابراتوارهای سینادارو گفت: ایجاد مزیت رقابتی پایدار در عرصه داروهای چشمی و تنفسی و حضور فعال در بازارهای داخلی و بین المللی یکی از اهداف و راهبردهای مدیریت برای دستیابی به آن هدف ها می باشد.

دکتر بایرامی یکی دیگر از اهداف این مجموعه را بهره‌گیری از فناوری های نوین تولید و الزامات کیفی جهت افزایش سهم بازار داخلی و توسعه بازارهای صادراتی، منطقه‌ای و جهانی عنوان کرد.

ایشان در خصوص راه اندازی واحد تولید قطره های مولتی دوز با تکنولوژی جدید BFS گزارشاتی را ارائه دادند و گفت: در واقع استفاده از این دستگاه تا حد زیادی در هزینه‌های تولید دارویی صرفه‌جویی  و افزایش ظرفیت تولید را بهمراه دارد.

وی افزود: مزیت این دستگاه باعث کاهش هزینه های تولید و کاهش ریسک آلودگی میکروبی، تامین داروهای مهم کشوری در حوزه قطره های چشمی خواهد شد.

  مدیرعامل شرکت داروسازی لابراتوارهای سینادارو در ادامه از حضور دکتر غلامحسین صادقیان مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا ودارو و هیئت همراه قدردانی کرد.

X